Bir arkadaşım hatıra biriktirdiğimi söylemişti ve bu huyumu hiç sevmediğini. Arkadaşımın kastettiği hatıralar obje-hatıralar. Haklıydı aslında...Bu anlamda maddeci sayılırım. Annemin sakla samanı gelir zamanı kuşağından olduğunu düşünürsek şaşırmamak lazım, fakat objeleri saklama, atamama sebebimiz farklı. Annem, bir gün mutlaka ihtiyacı olacağını düşünürek (ve çoğu zaman da haklı çıkar)atamaz...Benim ise yüreğim el vermez, hele de tatlı anlardan geriye kalan objelerse bunlar...Baktım ki evde aşklardan arkadaşlıklardan gezilerden bir dolu nesnecik var. Kendimi anlatmanın bir yolu bu nesneleri anlatmak olabilir. Kopamadığım, hem aklımda hem kalbimde yeri olan nesneler.Kitaplığıma dönüp dönüp ziyaret ettiğim nesne-anılar.... Bu blogun fikrime düştüğü akşam ne hikmettir gazetede Londra'daki Freud Müzesi'ndeki bir sergi haberi gördüm.: Objects in Mind (Akıldaki Nesneler) http://bit.ly/fTxDiA...Blogun ismi de buradan 'esinlenme'. Niye ispanyolca ve portekizce diye başlık attım derseniz, nesnelerime bir seyahatten sonra anlayacaksınız.
No hay comentarios.:
Publicar un comentario